Automatyzacja procesu obsługi klienta cz.2
Automatyzacja procesu obsługi klienta jest aktualnie rozwiązaniem zabezpieczającym przedsiębiorstwa przed paraliżem.
W dobie kryzysu należy pochylić się nad narzędziami, które pozwalają pracownikom
w bezpieczny i efektywny sposób wykonywać pracę, a klientom załatwiać swoje sprawy na niezmiennie wysokim poziomie.
Unowocześnienia, takie jak chociażby samoobsługowe portale klienta, nie są w tym momencie tylko udogodnieniem, a jedynym właściwym wyborem.
Dlaczego? Ponieważ załatwienie spraw bez wychodzenia z domu stało się koniecznością.
Nikt nie jest w stanie przewidzieć jak długo ta sytuacja potrwa, ale jedno jest pewne-
przedsiębiorstwa muszą zaadaptować się jak najszybciej do panujących warunków tak, aby móc dalej funkcjonować, a automatyzacja i cyfryzacja jest do tego właściwym narzędziem.