Automatyzacja procesu obsługi klienta jest aktualnie rozwiązaniem zabezpieczającym przedsiębiorstwa przed paraliżem.
W dobie kryzysu należy pochylić się nad narzędziami, które pozwalają pracownikom…..
Jeden z ostatnich raportów sporządzonych przez serwis Accenture Polska jest doskonałym potwierdzeniem obserwowanego przez nas zjawiska – rosnącej preferencji społeczeństwa do załatwiania wszelkich spraw przez internet.
Dużo rozmyślamy nad rozwiązaniami technologicznymi, nad optymalizacją, nowymi produktami, to wszystko jest ważne, nie ma co dyskutować. Tylko czy w tej pogoni za postępem znajdujemy czas na rozwijanie innych obszarów naszej pracy?
Żyjemy w czasach, w których problemem podczas podejmowania decyzji zakupowej jest wybór spośród mnogości możliwości, jakie oferuje nam rynek. Wpisując w wyszukiwarkę hasło np. „leasing”, dostajemy dziesiątki, jeśli nie setki ofert, z których ciężko jest wytypować tą właściwą.
We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you’ve provided to them or that they’ve collected from your use of their services.Agree