Czy sztuczna inteligencja zawładnie Światem?
Wizja sztucznej inteligencji rodem ze scenariuszy filmów Sci-Fi odchodzi powoli do lamusa, a same rozwiązania AI zyskują coraz większą popularność i renomę.
Według analizy Juniper Reasearch w 2022 roku przedsiębiorstwa globalnie zaoszczędzą na wykorzystaniu sztucznej inteligencji
i chatbotów astronomiczną kwote 8 miliardów dolarów!
W dużej mierze powodem tak potężnego rozwoju tego obszaru jest charakterystyka dzisiejszego klienta, klienta XXI wieku. Klient XXI wieku to osoba bardzo aktywna,
ceniąca elastyczność i możliwość załatwiania własnych spraw w najbardziej dogodnym dla siebie momencie.
To również osoba podłączona 24/7 do Świata online. Od wykorzystania botów, sztucznej inteligencji czy rozwiązań takich jak portal klienta nie ma już ucieczki, ponieważ klientami w coraz większym stopniu zaczynają być osoby, które nie pamiętają Świata bez smartfonów, używające komunikatorów i internetu do załatwiania codziennych obowiązków – od nauki, przez transport aż po płatności.